Samo da se tema ne pretvori u tuning/smajling crap! Ovde ne treba da se ubacuju slike sa neta, nego da se priča o modifikacijama oldtimera u skladu sa naslovom teme.
Na ovom forumu postoji 2 automobila sa ubačenim motorom iz iste kuće ali novijim i jačim od originalnog. Jedan je moj GTV, a drugi je tristać. Kao što ste već videli tristać je odradjen jako dobro i ima motor koji je idealna mera za tu karoseriju, da je jači ne bi valjalo iz više razloga. Ali da ja ne pričam o tudjem autu, ako je vlasnik raspoložen neka napiše njegove razloge za modifikaciju koju je odradio.
Meni je i pre same kupovine GTV-a cilj bio da u njega ubacim čuveni Alfin v6 motor. Kada sam kupio auto, nisam ni gledao u kakvom je stanju originalni motor(a bio je u katastrofalnom stanju zahvaljujući predhodnim vlasnicima), već sam posle par meseci, kada sam došao do para, kupio V6 24v motor iz Alfe 164.
GTV je vrlo specifičan auto sa transaxle položajem menjača i Dedionovom zadnjom osovinom. Po mom mišljenju veoma dobro napravljen auto i sposoban da podnese povećanje snage koje sam zamislio. Transexle je bio i još uvek je rezervisan za vrlo mali broj egzotičnih modela (Ferari, porse, jaguar, korveta) i njegova prednost u odnosu na konvencionalna rešenja je u idealnom rasporedu mase, što je jako bitno za vozna svojstva. Moj prvi cilj je bio da u staroj piksli imam potentan motor koji će mi omogućiti vožnju kakvu volim, na način koji ja hoću da se ponaša moj auto i na kraju krajeva da imam auto koji je po performansama blizu superautomobila iz 70-ih godina. Novi automobili me ne interesuju, silna plastika i elektronika, pomagala koja samo ubijaju užitak u vožnji, svi liče jedni na druge....samo čista mehanika, do duše imam komp na ovom motoru i jedna od ideja je bila da ga skinem i stavim 6 karburatora ali je to vrlo, vrlo pipavo, treba naštelovati svih 6 da rade kako treba, potrošnja koja bi bila preko 20 litara itd. Pored motora , zamenjene su i kočnice. Stavio sam četvoroklipna klešta i ventilirajuće diskove, centralnu kuglu na Dedion i teflone na zadnjem vešanju. Ono što mi je još u planu, pored limarije i farbanja, je zamena opruga i amortizera, zamena postojećeg ecu-a sa vemsom i ugradnja kompresora. Spolja(osim retrovizora) i u enterijeru će biti sve fabrički, pošto mrzim "ulepšavanje" automobila sa raznoraznim smajling dodacima i delovima koji nisu period
Toliko od mene
p.s. Treba da vidite face ljudi u napucanim novim kolima kad ih matorac od skoro 30 godina odere......neprocenjivo
