Tacno ali namerno sam spomenuo Allante jer je on godinu dana stariji od Reatte, skoro identican koncept i veoma slicna tehnika ali zbog toga sto je Allante Cadillac, stepen iznad Buicka, Allante je bio napredniji, jaci i elegantniji i zbog toga mu dajem vece sanse za uspeh. Allante je imao odlicni Northstar V8 dok je Reatta imala V8, oba su imala fwd ali je Cadillac imao i prvi ili medju prvim ESP sistemima. Oba automobila su imala napredne trip kompjutere i oba su bila sklapana rucno ali je Cadillac bio daleko ekstremniji i GM je zakupio poseban AiItalia avion kojim je slao sasije kod Pininfarine a odatle su se vracali gotovi automobili.

Medjutim, nije iskljuceno da jednog dana svi ti specificni i ipak neuspesni modeli US proizvodjaca budu cenjeni i da steknu nekakvu popularnost slicnu DeLoreanu kao promasaji koji su iz nekog razloga simpaticni. Pored Reatte i Allantea, tu su i Chrysler TC by Maserati i Ford/Mercury Capri SA30. Ne mislim da ce se to skoro desiti ali moze da desi.