@Hemi
Pa, nikada nije bilo tesko prodati par stotina Abartha u limitiranoj seriji...
Ako su napravili manje, a prijavili vise to su radili da bi prodavali papire za auta...nesto sto je nama ovde bliska tema.
Ako se prijavi vise, a napravi se manje to se radi radi kes prodaje delova, karoserija, nesto sto se nece provlaciti kroz papire...satro slupani na trkama, unisteni, zagubljeni u transportu za Tursku, bla, bla...
Ima tu jos varijanti, Italijani su tate za te stvari. Ovo sto sam naveo je na "prvu loptu"...
@Djape
Velike fabrike kao Fiat imaju gomilu tih test vozila, raznih bastarda...ne bi me cudilo da su mozda neki opremili i sa 4wd ili ko zna s cime jos...
Sto se mene tice taj podatak o 400 vozila se pojavljuje najcesce i s obzirom na vec pominjanu frekvenciju pojavljivanja tih vozila na trzistu i cenu u odnosu na slicna vozila (namena, period, broj napravljenih...), a to s dosta ocigledne cifre...99% sam uveren da je 400 otprilike ta cifra...i da je 100 vozila plus na to ne cini razliku.
Kad bi ovi u Fiatu znali kakva diskusija se vodi ovde...
