
Toyota 2000 GT je svojim oblikom podsjećala na Jaguare i Ferrarije toga vremena. Dugačak prednji i kratki stražnji kraj, prednja svjetla na podizanje, iza dva para okruglih i unutrašnjost obložena skupim ružinim drvom, te izrezbarena hrpom "urica". Tu se isto tako mogla vidjeti upletenost Yamahe, tada poznate prvenstveno po izradi klavira.
Pogon je razumljivo bio na stražnjoj osovini. Yamahin tim doradio je Toyotin dvolitreni motor sa šest cilindara. 150 KS 1120 kg teškom sportašu je za ono vrijeme davalo odlične brzinske karakteristike (210 km/h, 0-100 za 8.6 sek.) Možda se brzinom nije mogao mjeriti s jačom europskom elitom, ali u klasi do 2000 kubika nije bilo bržeg automobila. Na kraju, do početka proizvodnje, 1967 godine, Japanci su njime na domaćem tlu obarali i brzinske rekorde što je bio dodatan mamac za dobrodržeće Japance.




Ipak, sudbina ovog automobila je odmah na početku bila zapečaćena. Kako Japanci nisu puno marili za "nejapance", u automobilu je bilo poprilično tijesno, tako da je ovih Toyota s volanom na lijevoj strani moguće nabrojati na prste jedne ruke. Druga činjenica koja je presudila je bila za ono vrijeme prilično visoka cijena od 6800 dolara.
Ne čudi onda što je do 1970 proizvedeno tek 337 komada ovog Toyotinog dragulja. Tu još treba pridodati i 14 posebnih izvedbi koje su završile kod super-bogatih naručioca.


Inače, 1969 godine 2000 GT je prošao kroz lagani redizajn koji je tek malo bitnije promijenio prednji dio (manja svjetla). Zbog male brojke automobil danas predstavlja čistu ekskluzivu i vrlo je cijenjen među autokolekcionarima. Ako se nađe, za dobro očuvani primjerak najkarizmatičnijeg japanca treba izdvojiti najmanje 125.000 eura, a cijena nerijetko prelazi i 200.000 eura.
Cabrio i Targa


Modelom 2000 GT Toyota je pokazala svijetu da u bliskoj budućnosti neće biti isključivo proizvodač običnih gradskih limuzina, već da će u mnogim poljima pomrsiti račune najvećima. Danas znamo da su u toj nakani Japanci potpuno uspjeli.

