A ko diktira cenu goriva?
Kolika je cena galona u US,kolika u EU,a kolika kod nas i kakav je standard kod nas u odnosu na nijh?
Neko ko se razume u ekonomiju,moze to da izracuna.
Uzecu si pravo pausalne ocene-u odnosu na US,gorivo bi kod nas trebalo biti jeftinije od TNG,a u tom slucaju bi me bas bilo briga da li trosi 8,12 ili 18.
O servisiranju necu da komentarisem,jer ne baratam dovoljnim znanjem o tome. Ali da spomenem...
Moja je firma kupila novu Astru (2006) na lizing i zbog kaska i ostalog je morala u ovlasceni servis. Opel je dao servisni interval na 30.000 km,a kod nas je smanjen na 15.000. Zasto? A isto se radi u Nemackoj i kod nas,cene delova iste,osim radnog sata.
Izvodim zakljucak-neko izvlaci dodatni profit.
Verojum da sam blago off-ovao ovim postom,al' 'ajd' jos malo...
Radim na magnetnoj rezonanci i jednom prilikom sam prisustvoao servisu "hlade glave"-obican klip koji odrzava protok helijuma u tanku. Izgleda kao zvono za kotlic WC solje,napravljen od drveta i ima jednu gumicu. Nista,od nista.
KOSTA 5.000E i ne moze se kupiti ,vec se porucuje iz jedne firme iz Londona za svaki aparat ponaosob po njegovom broju. Obrazlozenje-
Patentirano. A rad servisa...o tome posebno.
Mozda treba povuci paralelu sa ovim i drugim patentima u odnosu na Wankel.