Hvala pre svega...
Ne znam ni sam sta da kazem, skoro 4 godine je utroseno...Ono sto je kljucna tacka je dobar limar. Ono sto ja nisam mogao da svarim nikako je da je moj limar posao radio skoro 3 godine, ali sada kada je sve gotovo, kontam da je mozda tako moralo biti. Mislim da nije moguce uraditi brzo i kvalitetno, a takodje nije moguce ni proci jeftino. Takodje, mislim da limariju oldtajmera trea da radi samo majstor koji je i sam ljubitelj oldtajemera a ne neki klasicanlimar ...Nabavka delova je bila pravi pakao, stof za sedista u originalnom dezenu je BMW imao samo donji deo a gornji se vise ne prodaje, pa onda sam 2 godine cekao na ebay da se negde pojavi nov stof u toj pergament boji...Kad se pojavio u Engleskoj, kostao je pravo bogatstvo, pa u tom momentu nisam bio pri parama...pa onda ulazi u dozvoljeni minus...ma haos... Iskreno zivot se u jednoj meri pretvori bas u pakao, jer vratiti auto u originalno stanje u mom slucaju je znacilo bukvalno da svaki dan i svaki noc mislis o tome, da li je sraf koji drzi kardan bio pocinkovan u zuto ili u belo u originalu...hiljadu puta sam se u sred noci probudio sa slicnim dilemama plus redovan posao plus porodica, deca....
4 stvari mora da se skockaju da bi se uradila totalna restauracija: novac, prostor, vreme i volja. Treba na pocetku isplanirati i videti sta je moguce i ostvarljivo...ako se krene u restauraciju i rasturanje onda po meni treba sve kompletno raditi, a ako to nije moguce, onda blje kupiti dobru bazu i voziti je takvu kakvu jeste...Najgore je poceti pa na pola puta odustatati....Takodje gresku prave ljudi koji krenu da restauriraju jedan komad pa to traje duze kao kod mene, a u medjuvremenu kupe jos 2 komada...pa onda ne znaju ni kud ce ni sta ce...Ja mislim da dok jedan ne zavrsis bolje ne pocinji nista drugo. Ja imam i E30 ali za sada necu nista da pipam jer mi treba malo da se odmorim od svega i regenerisem...