Prvi prototip ovog modela T41 proizveden je 1926. godine i njegova sasija nosila je broj 41100. Prvobitna karoserija je pruzeta od firme Packard Torpedo. Ova karoserija je kasnije modifikovana u karoseriu sa dvoja vrata, a potom i u karoseriju sa cetvoro vrata. Prototip je 1929. godine ucestvovovao na jednoj trci, ali je vozac doziveo nesrecu i vozilo je potpuno unisteno. Posle ove nesrece Ettore-ov sin Jean je rekonstruisao sasiju i na nju smestio karoseriju novog coupé-a. Kao rezultat nastalo je vozilo izuzetne lepote. Ovaj primerek je dobio naziv Bugatti Royale Napoleon coupé i ostao je vlasnistvo porodice Bugatti sve dok ga Fritz Schlumpf 1958. godine nije otkupio za svoju kolekciju. Interesantno je da je vozilo koje se nalazi u muzeju bilo ozbiljno osteceno u nesreci koju je Ettore Bugatti doziveo u njemu, jer je umoran zaspao za volanom. 1964. godine braca Schlumpf su otkupila jos jedan Bugatti T41, sa sasijom broj 41131. Ovo vozilo je sedan i bilo je naprevljeno 1933. godine za Engleza Cuthbert-a Foster-a. Drugi primerak Bugatti Royale koji se nalazi u zbirci proizveden je 1932. godine za industrijalca Armand-a Eseders-a. Njega je takodje konstruisao Jean Bugatti. To je velicanstven roadster i po misljenju mnogih najlepsi automobil u zbirci. Interesantno je da na ovom vozilu na izricit zahtev narucioca nisu ugradjeni farovi. Vlasnik je nameravao da ga vozi samo danju. Neposredno pred drugi svetski rat vozilo je vraceno u Bugatti-jevu agenciju i rekonstruisano u coupé. Ipak, rekonstrukcija nije znacajno izmenila originalni dizajn. Zato su restauratori muzeja odlucili da vozilo rekonstruisu prema originalnom modelu. Za to su im na raspolaganju stajali originalni delovi i dokumentacija.

